اصغر فرهادی ، جدایی نادر از سیمین
 
ستون آزاد
گاهنامه ی طنز
 
 

اصغر فرهادی هر روز صبح از خواب بیدار میشود. ابتدا دست و صورت خود را میشوید و بعد برای مراسم اهدای جوایز آماده میشود.دوباره شب میشود. استراحت میکند تا برای مراسم فردا صبح آماده شود و خلاصه تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل...


با این حساب میشه گفت فیلم جدایی نادر از سیمین از زمان ساخت تاکنون تمام جوایز جشنواره های خارجی را از آن خود کرده است و طبق محاسبات ما فقط جایزه اسکار باقی مانده که اون هم قطعا از آن اصغر فرهادی خواهد شد.

با ظرافت خاصی تمام جوایز را بردیم

ما پیشنهاد میکنیم که جایزه صلح نوبل رو هم به اصغر فرهادی بدهند. چون با ساختن فیلم جدایی به همه فهموند که چقدر جدایی بد است و چقدر صلح خوب است. پس هیچکس جز اصغر فرهادی شایسته این جایزه نیست. همانطور که خانم شیرین عبادی و ... هم این شایستگی را داشتند.

البته از اونجایی که برخی تصور کرده اند که گوشهای ما از حد و اندازه معمول درازتر شده است و فکر میکنیم که تمام این جوایز به خاطر هنری بودن این فیلم است و اصلا انگیزه سیاسی درکار نیست.

به همین منظور حالا که آقای فرهادی به توفیق دستبوسی خانم آنجولیا جولی شرفیاب شده است لازم است چند نکته را متذکر شویم:

اصغر فرهادی و آنجولینا جولی

اولا: خیال همه راحت باشه که هیچکس قدرت ساختن فیلمی قویتر و هنری تر از اصغر فرهادی را ندارد. چه در سینمای ایران و هالیوود

دوما: اگر هم کسی چنین غلطی بکند و فیلمی بهتر از فیلم اصغر فرهادی بسازد نه تنها در جشنواره های خارجی برنده جایزه نمیشود بلکه قطعا مزدور رژیم ایران بوده و باید اعدام شود.

سوما: تمام فیلمهای هنری که در گذشته ساخته شده مثل (آژانس شیشه ای،روز سوم و ...) همش مزخرف بوده است و اصلا هنری نبوده است به دلیل اینکه اگر هنری بود باید خانم آنجولینا جولی از آن فیلمها تقدیر و تشکر میکرد و حال انکه چنین اتفاقی نیافتاده است پس نتیجه میگیریم که فقط فیلم فرهادی از ابتدای انقلاب هنری محسوب میشود.

چهارما: اگر قرار باشد فیلمهای هنری دیگری هم جایزه بگیرند به ترتیب این فیلمها خواهند بود.1- سنگسار ثریا 2- کسی از گربه های ایرانی خبر ندارد 3- سکس و فلسفه و ...

پنجما: بازهم تاکید میشود تمام فیلمهای مذکور که از جشنواره های خارجی برنده جایزه شده اند صرفا به خاطر هنری بودن حائز این رتبه برتر شده اند و به هیچ وجه انگیزه سیاسی پشت این انتخاب ها نبوده است. لذا اگر کسی غیر از این حرفی بزند قطعا مزدور رژیم ایران هست و باید در محاکم عمومی (سازمان ملل،آژانس هسته ای، دادگاه لاهه و ...) محاکمه و سپس به سزای اعمالش برسد.

نکته: اینکه فیلم جدایی نادر از سیمین با تمام تبلیغات و جنجالهایش حتی یارای مقابله با فیلم ضعیف اخراجیها را نداشت به دلیل تروریست بودن مردم ایران است و لذا به هیچ وجه نقص برای فیلم آقای فرهادی محسوب نمیشود. و این ضرب المثل که : «مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید» اصولا ضرب المثل غلطی است و هیچ ربطی به فیلم جدایی نادر از سیمین ندارد.

در نهایت به اصغر آقای عزیز توصیه میکنیم که مراقب باشند سکانس آخر زندگی هنریشون مثل خانم گلشیفته فراهانی نشود. ما دل نداریم یه وقت خدایی نکرده عکس برهنه اصغر آقا رو توی اینترنت ببینیم. علاوه بر اینکه دیدن عکس ایشون برای اطفال و بیماران قلبی به هیچ وجه توصیه نمیشود.

کاریکاتور برهنه اصغر فرهادی با فیگول شبیه به گلشیفته فراهانی

به امید فیلم جدایی اصغر از ایران

اصغر فرهادی و آنجولیا جولی

انجولینا جولی و اصغر فرهادی




امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, :: 17:50 :: توسط : mahdi235

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستون آزاد و آدرس v.d.f.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 107
بازدید کل : 26623
تعداد مطالب : 225
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



کد پیغام خوش آمدگویی
Type in a word or phrase: