مصاحبه با دنیل رادکلیف
 
ستون آزاد
گاهنامه ی طنز
 
 

دنیل رادکلیف برای برنامه های تبلیغاتی تئاتر جدیدش اکوس که در برادوی امریکا انجام می شود، در این چند روز مصاحبه ها و فتوشوت های جدیدی از او منتشر شده است. حالا گفتگوی او با مجله Details را می توانید در ادامه خبر بخوانید…

 

 

دنیل رادکلیف موهای خود را به رنگ قرمز و طلایی در آورده است. ویدیویی از او در هنگام عکس برداری از او را می توانید در اینجا ببینید. متن کامل مصاحبه هم آنجا قابل خواندن است. توجه داشته باشید که متن کامل این مصاحبه، مناسب افراد کم سن و سال نیست.

خلاصه ای از صحبت های دن:

“هر وقت که بخوام، میتونم چهره هری پاتر رو از کاراکتر بازیگری خودم حذف کنم. نمیخوام اون رو وارد زندگی معمولی خودم بکنم.”

اما حالا که دوران کودکی رادکلیف با پاتر گذشته است، او می گوید فیلم های هری پاتر بیشتر از اینکه وحشتناک و عصبی باشد، سرگرم کننده است. او اضافه کرد: “خیلی خنده دار هست. فوق العاده است. هر روزه فیلمبرداری خوشحال و سرحال بودم. هر وقت هم که ناراحت بودم، هیچ ربطی به پاتر نداشته. این جور احساسات طبیعی هست، چون تو سن مسخره نوجوونی هستیم. تزلزل، غرور جوانی و این جور چیزها همش طبیعیه.”

حالا هری تو دام عشق خواهر رون، جینی افتاده است. رادکلیف در مورد این صحنه های عاشقانه این طور توضیح می دهد: “محجوب، خجالتی و چشم و گوش بسته.” رادکلیف به رابطه عاشقانه و رمانتیک شدید بین رون و لاوندر براون می گوید: “شهو؟ت انگیز.”

رادکلیف اولین باری که شروع به خواندن یادگاران مرگ کرد، در سفر هوایی بود. او می گوید: “واقعا خیلی هیجان انگیز بود. روی کتاب، جمله ای از چخوف نوشتم که در آخرین لحظات زندگی خود به همسرش گفت: ‘سلام، آخرین صفحه زندگی من است.’ که به نظرم واقعا در خور کتاب بود.”

 


 



امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, :: 16:29 :: توسط : mahdi235

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستون آزاد و آدرس v.d.f.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 118
بازدید کل : 26634
تعداد مطالب : 225
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



کد پیغام خوش آمدگویی
Type in a word or phrase: