وقتی انار می ترکد
 
ستون آزاد
گاهنامه ی طنز
 
 


 

خاطره ای جالب از شهید شوشتری

در عملیات کربلای 5 از نیروهای لشکر 5 نفر در موقعیت سخت و خطرناکی قرار گرفتند. ما داخل سنگر کوچکی که گروهی از فرماندهان از جمله برادر شوشتری (جانشین فرمانده قرارگاه) در آن بودند، نشسته بودیم.

سردار شوشتری به کمک بی سیم مشغول هدایت عملیات بود. انگار اصلا در جمع ما نبود و تمام فکرش پیش بچه های خط بود. همین لحظه سعید مولف اناری برداشت و مشغول آب لمبو کردن آن برای شهید شوشتری شد. به سعید گفتم: آقا سعید خیلی فشار می دهید. الان می ترکد. اما گوشش بدهکار نبود. انار ترکید!...

سر و صورت شهید شوشتری هم ...

شهید شوشتری که اصلا حواسش نبود و تازه تو باغ اومده بود از جا پرید و یه نگاهی به اطراف کرد و با گوشی بی سیم به سر من زد.

بعد که عملیات تموم شده بهش گفتم: حاج آقا سعید انار رو ترکوند. چرا من رو زدید؟

گفت: سعید دور بود و من وقت نداشتم که او را بزنم...

(خاطره از موسوی زاده)




امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:, :: 17:59 :: توسط : mahdi235

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستون آزاد و آدرس v.d.f.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 107
بازدید کل : 26623
تعداد مطالب : 225
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



کد پیغام خوش آمدگویی
Type in a word or phrase: