ستون آزاد
گاهنامه ی طنز
 
 


خمپاره در دستشویی

با چند نفر بسیجی و یک روحانی کنار اروند نشسته بودیم. حاج آقا گفت: اگر در توالت باشید و آن جا را با موشک یا گلوله خمپاره بزنند، چه باید بکنیم؟

یکی از بسیجی های شوخ طبع فورا گفت: قبل از آمدن، لابد سوتی می زند یا صدایی می کند. آنوقت ما با سرفه می فهمانیم که داخل دستشویی هستیم و گلوله برمی گردد!


امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 3 بهمن 1385برچسب:, :: 18:3 :: توسط : mahdi235

روزی سر کلاس آموزش مخابرات فرق بی سیم «اسلسون» را با «پی آر سی» از بچه ها پرسیدم. یکی از بسیجی های نیشابوری دستش را بلند کرد، گفت:« مو وَر گویم؟» گفتم: وَر گو. گفت: اسلسون اول بیق بیق مِنه، بعد فیش فیش منه. ولی پی آر سی از همو اول فیش فیش مِنه. کلاس آموزشی از صدای خنده بچه ها رفت رو هوا.


امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 3 بهمن 1385برچسب:, :: 18:2 :: توسط : mahdi235


 


 

یکی از روحانیون به عنوان مبلغ عازم گردان حضرت زینب(س) بود. این روحانی اولین بارش بود که جبهه می آمد و با توجه به اسم گردان تصور می کرد گردان مذکور، گردان تدارکاتی خواهران است و لذا خود را برای موجهه با خواهران آماده کرده بود.

خواهران بسیجی خانم

وقتی حاج آقا به اتفاق همراهان از دژبانی قرار گاه گذشتند، حاج آقا سرش را پایین انداخت تا چشمش به نامحرمان نیفتند. در همان لحظه عده از برادران غواص با مایو و لباس شنا از تمرین و آموزش بعد از ظهر خود باز می گشتند که در سر راه حاج آقا و همراهان او قرار گرفتند. حاج آقا با مشاهده پای غواصان سرش را پایین انداخت و مانند مارگزیده ها با چهره ایی برافروخته و حالتی جدی گفت: برادرا، چرا خواهرا این گونه هستند؟!

از آن حالت و سوال ایشان تمامی همراهان از خنده روده بر شدند و تازه اینجا بود که سوء تفاهم حاج آقا برای همراهان معلوم شد.



امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 3 بهمن 1385برچسب:, :: 18:0 :: توسط : mahdi235

سه نفر به عیادت مریضی رفتند. نفر اول خطاب به مریض گفت: انشاالله خداوند شفای عاجل عنایت کند. دومی گفت: انشاالله صحت، سلامتی و عافیت فورا به شما برگردد. سومی که پاک گیج شده بود و نمی دونست به مریض چی بگه رو به مریض کرد و گفت: ببخشید که مریض شدید!

حالا این قضیه سومی چند وقتی هست که بدجوری تو مملکت ما باب شده است. مثل مدیر مسئول روزنامه ایران که باید از فتنه گری موسوی، کروبی و خاتمی عذرخواهی کند.(متن خبر) و یا مثل مدیر مسئول کیهان که باید به خاطر حمایت شیرین عبادی از همجنس بازی معذرت خواهی بکند.
لذا اگر با همین رویه پیش برویم باید شاهد عذرخواهی وزیر اطلاعات از عبدالمالک ریگی به خاطر شرارتهایش باشیم و تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل...
از این رو به تمام عناصر انقلاب و دوستدار نظام پیشنهاد می شود جهت جلوگیری از دچار شدن به سرنوشت آقای شریعتمداری و اشتهاردی فورا تغییر مسیر دهند و در خط فتنه گران قرار بگیرند؛ تا شاید مورد رضایت خلق واقع شود. لذا شما سرگردانان سراب با خلوص نیت (قربة الا الله) می توانید دل را به دریا بزنید و از ساندیس خوردن دست کشیده و لبخند خلق را به خشم خدا بفروشید.


امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 3 بهمن 1385برچسب:, :: 17:57 :: توسط : mahdi235

انواع قلیون:۱-قلیون میوه ای

۲-قلیون آفتابه ای

طراح این ساختمون کارش درسته!!!

غرق نشی!!!

 این چه تولدیه حالا همشو باید خودش بخوره!

 

 

سایپا؟!؟!

چی داد؟


امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 29 دی 1385برچسب:, :: 10:20 :: توسط : mahdi235

صفحه قبل 1 ... 18 19 20 21 22 ... 23 صفحه بعد

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستون آزاد و آدرس v.d.f.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 93
بازدید کل : 26609
تعداد مطالب : 225
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


کد پیغام خوش آمدگویی
Type in a word or phrase: